نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
42926
-
الف
+

ساخت نخستین اثر سینمایی درباره زندگی امام علی (ع)+ویدیو

فلم زندگی حضرت علی (ع) از ولادت تا شهادت توسط کارگردان ایرانی_کویتی ساخته خواهد شد.

فلم زندگی حضرت علی (ع) از ولادت تا شهادت توسط کارگردان ایرانی_کویتی ساخته خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «عباس یوسفی» کارگردان ایرانی_کویتی طی هفته های اخیر تریلری از جدیدترین اثر خود تحت عنوان «نبأ السما» که از لحاظ تخنیکی مورد توجه بسیاری از سینماگران قرارگرفته، در شبکه های مجازی نشر کرد.

فلم کوتاه «نبأ السما» (قصه آسمان) بر اساس زندگی حضرت علی (ع) ساخته شده که به طور گذرا و در مدت سه دقیقه ماجرای ولادت تا شهادت ایشان را روایت می‌کند.

«عباس یوسفی» طی گفت و گویی به ارائه اطلاعاتی درباره ساخت این فلم پرداخت و گفت :«فلم «نبأ السما»» یا The Tale of The Heavens (قصه آسمان) هنوز ساخته نشده و تنها تریلر فلم برای معرفی پروژه تولید شده و در رسانه‌های مختلف ایران منتشر شده است.

«یوسفی» می گوید که «نبأ السما» یک فلم سینمایی خواهد بود که به زندگی امام علی (ع) از ولادت تا شهادت می‌پردازد و داستان‌های مهمی از زندگی حضرت را روایت می‌کند.

این کارگردان درباره ساخت تریلر فلم گفت: «تریلر فلم در شهرک سینمایی نور تابان (پیامبر اعظم)، که «مجید مجیدی» برای تولید فلم «محمد رسول‌الله» ساخته‌اند، فلمبرداری شده است که البته در ادامه ساخت فلم لوکیشن‌های دیگری نیز اضافه خواهند شد.»

وی افزود: «فعلا به دنبال جذب اسپانسر از سراسر دنیا هستیم تا تامین مالی پروژه انجام شود. در صورت تامین مالی، ساخت فلم کلید خواهد خورد.»

همچنان وی می گوید :«در صورت آغاز ساخت فلم ، یک لست احتمالی از بازیگران عرب و ایرانی و خارجی در دست داریم که بعد از تامین مالی پروژه و تولید فلمنامه درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.»

«یوسفی» در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره فلمنامه  این فلمگفت: «گروهی از نویسندگان برای این کار در نظر گرفته شدند که مصروف تحقیق و جمع‌آوری اسناد و روایات تاریخی هستند.»

کارگردان «نبأ السماء» یادآور شد: این رسالت ما هنرمندان جهان اسلام است که در به تصویرکشیدن عقیده و آیین خود تلاش کنیم و من مفتخرم از اینکه با تولید این اثر سهمی هرچند اندک در شناسانیدن چهره خوب اسلام به جهانیان داشته باشم.»

م ح/ ب م

 

نظر شما
ارسال نظر
روح الله برنا

با تشکر از برنامه های ناب و جذاب شما که به نشر میرسانید لطفا سریال افسانه جومونگ ره نشر کنید سپاس.

دوستدارعلی

هرچند که معلوم است کار اسانی نخواهد بود ولی کاملا معتقدم بر این باور که خداوند در کاری که نیتش ودرون مایه اش اثری از امیرالمومنین علی باشد را به حال خود رها نخواهد گذاشت به امید ساخت این فیلم واکرانش درسراسر دنیا یاعلی

کاربر مهمان

کی تولید میشه؟

کاربر مهمان

انشاالله ما ثانیه شماری می‌کنیم تا درست کردن فیلم موفق باشید انشاالله♥️

کاربرمیهمان

این همه پولدار توایران هست،هیچکدوم حاضرنیستن هزینه ساخت این فیلم روبپردازن!!!